לא צריך כאן סכין, וגם לא קוצץ ירקות ואפילו לא צריך ירקות, או תבלינים.

הכנו לכם מרק חם שאפשר להכין בעבודה, בטיול, בפיקניק, או בבית כשאתם ממש רעבים ובא לכם להתחמם ואין לכם כוח לעבוד קשה!

מוסיפים את התערובת למים, מביאים לרתיחה, מבשלים 15 דקות על אש נמוכה וזהו!

זה הכל. יש לכם מרק עשיר וטעים.

 

אז מה צריך?

מה עושים עם זה?

  1. בסיר, שמים את 1 ליטר מים ו- 100 גר’ תערובת מרק קוביות.
  2. מביאים לרתיחה תוך כדי ערבוב.
  3. מבשלים עוד כ- 10-15 דקות.
  4. מכבים את האש.
  5. מחכים 1-2 דקות ומגישים בקערה או בכוס עמוקה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדאי לדעת על התערובות שלנו

הכי טרי שיש

התערובות נטחנות ונארזות בסמוך למשלוח -
אין אצלנו תבלינים שעומדים על המדף

התערובות שלנו כשרות

כשרות בד"צ בית יוסף ורבנות צפון השומרון.
חלק מהמוצרים עם כשרויות מקומיות

מומלץ לאחסן במקום נגיש

כדאי לשמור את התערובות במקום שבו הן יהיו זמינות
לשימוש יומיומי

גם הקופסאות מועילות

הקופסאות אטומות לשמירה על הטריות ומתאימות
למגוון שימושים בבית

שיתוף

אולי תאהבו גם: